Beoordelingen van FEBO Almere

Recente recensies

5.0
Karin
gisteren

Ontzettend aardiger bezorger. Als was goed warm.

Virgil
gisteren

Kip was goed. Grillburger was goed. Friet was helaas iets te slap en te koud.

Brian
14 augustus 2022

Supper

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nico
14 augustus 2022

Ik,miste alleen de sambal, bij de loempia. Verder top.

Inge Vermeulen
14 augustus 2022

Lekker eten en snelle bezorging. Het komt goed warm aan.

Oumie
11 augustus 2022

Top

Hendriks
10 augustus 2022

Goede service, goede producten ben zeer tevreden.

420
9 augustus 2022

Snelle levering altijd lekkere snack’s en milkshake’s

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
8 augustus 2022

Bijna volle bak. ,mocht het niet zo dat de berehap echt eens onder de loep moet . Het ziet er echt niet uit. De kleur is zwart en de ui is ,het is mag de naam berehap niet hebben..sorry..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
7 augustus 2022

Ja was gewoon heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed Dinee
4 augustus 2022

Super tevreden

Menno de Haas
31 juli 2022

Helaas waren de bestelde kroketten volledig geplet..overige prooducten frites etc prima...lekker warm

Makker
29 juli 2022

Vriendelijke bezorger

J.Willemsen
24 juli 2022

Echt heel snel geleverd en een vriendelijke bezorger. Het eten was heerlijk warm en smaakvol .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T. Roodenburg
24 juli 2022

Geen aanmerkingen. Was prima in orde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K
24 juli 2022

Hamburger was koud, broodje en vlees.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lia Nieuwenhuis
22 juli 2022

Goed heet gearriveerd! Heerlijke milkshake.

Durk
21 juli 2022
Dennis
18 juli 2022
DDB
14 juli 2022

Is goeie kip no, jaaa prc

nvt
10 juli 2022

Al jaren mijn favoriet! De frietjes waren nog heerlijk warm, de kipkrokantjes nog steeds de lekkerste van heel Nederland! De bezorger heel vriendelijk! Alles wederom top!

Nellie
8 juli 2022

Ik vroeg of het snel.kon nnnoubhet was het ook .. eerst lekker eten en dan weer aan het werk.. heel hartelijk bedankt

D.Steijl
5 juli 2022
Sylvia
2 juli 2022

Grilburger en kroketten uiteraard zalig, maar de patat is echt lekkerder als hij op lokatie gegeten wordt.

Jan Faassen
2 juli 2022

Correct en vriendelijke bezorgers

R rieske
1 juli 2022

Gewoon weer goed en op tijd 👍👌

Corry
29 juni 2022
Dirk
25 juni 2022
Astrid
25 juni 2022

Alles was weer perfect

J. Brakhoven
24 juni 2022

Goede kwaliteit en heel fijn dat op aangegeven tijdstip bezorgd wordt.

Nicole
23 juni 2022

Sorry maar ander half uur op mijn eten wachten vind ik wel heel ver gaan. Echt slecht!!

Esther
17 juni 2022

Lekker en mooi op tijd

Corry
15 juni 2022
Dirk
14 juni 2022
J. Zuijderduijn
13 juni 2022

Keurig verzorgd, en ruim op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Spek
10 juni 2022

Bestelling stond niet klaar op het afgesproken tijdstip. Hebben nog 10 minuten moeten wachten na het tijdstip dat we hadden aangegeven bij het bestellen

Cornelia Stam van der Zouw
9 juni 2022

De satésaus was er niet bij geleverd

Rick rieske
8 juni 2022

Zeer snel geleverd en goed 👍

Dirk
7 juni 2022
Alex
7 juni 2022

Helaas door omstandigheden door drukte bij de februari zelf. Op tijd besteld. Maar niet zo snel mogelijk geleverd. Volgende keer weer beter..

Suzanne Cornelis
6 juni 2022

Niet volgens bestelling geleverd wel goed opgelost, duur

Astrid
6 juni 2022
Casper
2 juni 2022

Top snelheid bezorger had snel mijn eten een dikke 10

Ed
28 mei 2022
Els Stoffers
27 mei 2022

Snelle service

Jan Faassen
26 mei 2022

N.V.T

Penninkhof
24 mei 2022

Het was lekker en ondanks de harde regen mooi op tijd

Alex
24 mei 2022

Gewoon toppie

Saskia
20 mei 2022

Heb 1 uur en 20 minuten moeten wachten voordat het bezorgt was. Was ook nog lauw….. erg jammer….

Lilian & Hans
18 mei 2022

Alles heerlijk warm, super.

C . Stam
16 mei 2022

Prima afgeleverd

Hans & Lilian
13 mei 2022

Super geregeld , alles helemaal TOP.

Lia Nieuwenhuis
10 mei 2022

Zeer vriendelijke bezorging! Eten is heerlijk en goed warm.

Virgil
10 mei 2022
Cecil
8 mei 2022
Brigitte
7 mei 2022

Snel, goed verpakt, daarom goed warm en heerlijk!

Dennis
4 mei 2022

Altijd lekker, altijd warm! Super bezorging!

Anoniem
30 april 2022

Nadat ik had aangegeven bij de bestelling , dat er de vorige keer iets niet bij zat, was hetnu extra erbij gedaan. Het was weer keurig op tijd en lekker warm.

Virgil
29 april 2022

Lekker vers en lekker snel!

Els Stoffers
25 april 2022
Ruud
22 april 2022

Snelle bezorging, produkten nog goed warm, bekende FEBO kwaliteit.

Margo
15 april 2022

Mooi optijd maar niet echt warm maar voor de rest perfect

H Hendriks
14 april 2022

Alles is van goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Danny
12 april 2022
Frank
11 april 2022
Alex
10 april 2022

Gewoon weer goed..simpel toch

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid
7 april 2022

De bestelling was weer precies op tijd en goed warm. Jammer dat het kipkrokantje( dat aanbieding was) er niet bij zat, wilde niet bellen , omdat het zo slecht weer was, zo zielig voor de bezorger.

K smit
1 april 2022

Eerst kwam er een verkeerde bestelling aan de deur, 15 minuten (te) laat kwam de juiste maar hier ontbrak een rundvleeskroket

Martijn
31 maart 2022

Reerden is fijne bezorger!

Rieske
29 maart 2022

Eten werd gemaakt toen ik aan kwam en zei kom voor die bestelling! Hele aardige mensen lekkerder dan febo station ook veel vriendelijker en smaakt erg lekker complimenten! Ook voor 1 berzorger

Greta Kamperman
28 maart 2022
Dennis van de Logt
20 maart 2022
Joel
20 maart 2022

Patat was wel wat slap, prima voor de rest

Shell
20 maart 2022

Toppers alles was weer vers, knapperig, goed heet en zelfs nog een half uur eerder geleverd dan aangegeven was!

Danny ouhle
19 maart 2022

Alweer goeie chaps wahed ouhle

HJ
17 maart 2022

Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit en de goede service van Febo - Almere - De Diagonaal! Met name "Patric" heeft mij geweldig goed geholpen met mijn bestelling waardoor deze perfect werd bezorgd! Een echte aanrader om hier lekker eten te bestellen.

Lia Nieuwenhuis
16 maart 2022

Zeer snel bezorgd. Eten goed op temperatuur. En lekker!

lucia van schooneveld
13 maart 2022

Altijd top en op de tijd dat je het wilt laten bezorgen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

aurora
13 maart 2022

Dat was schrikken 6.60 voor 200 gram friet Bizar gewoon

Bob
12 maart 2022

Zoals altijd keurig op tijd en heerl warm eten !

Lieke van der mark
11 maart 2022

De patat was lekker warm maar de burgers waren niet echt warm meer maar een magnetron doet wonderen :)

Petra RD
11 maart 2022

Prima warm bij bezorging. Keurig verpakt. Vriendelijke bezorger

Ron
9 maart 2022

Super vriendelijke bezorger 👍

Zwen Bertelsen
6 maart 2022

Eten was er snel Eten was warm Prima dus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

joff
27 februari 2022

eten lekker goed warm en snel bezorgd

Sayonara
24 februari 2022

Het eten was heerlijk. Patatjes waren lekker krokant en de kippetjes zijn altijd lekker!! Toppers!!

Janny van Leeuwen
22 februari 2022
Zuijderduijn
20 februari 2022

Het eten waa heerlijk, de bezorging prima. We misten wel 1 gerecht... Geen drama, wel jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
17 februari 2022

Het eten was weer perfect op tijd en lekker warm

Anoniem
13 februari 2022

Had o.a. een kokos milkshake besteld. Geen kokos geproefd. Alleen vanille ☹ Bezorger was aardig maar hield zijn helm op.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ian
8 februari 2022

Lekkere bucket wings, lekker vers. Lekker krokante patat!

Danny
6 februari 2022

Goeie chaps ouhle, super leuk personeel😘

Anoniem
5 februari 2022

Het eten was weer perfect op tijd en lekker warm

Anoniem
29 januari 2022

Het eten was perfect op tijd en lekker warm

Anna van fliet
27 januari 2022

Super snelle levering en heerlijk eten.

Ellen
26 januari 2022

Eerste keer dat ik het thuis laat bezorgen. Het eten was goed warm en erg lekker. Zeer nette en vriendelijke bezorger !!

Fi
23 januari 2022

Smaakte zoals altijd goed

Alex
16 januari 2022

Gewoon zoals altijd iets te duur maar gewoon te goed om niet te gaan bestellen..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ans Makker
12 januari 2022

Zeer goed product en bezorging

Carien
11 januari 2022

Alles was naar wens en de bezorging was super. Klok slag de tijd die wij aangeven hadden 👍🏻👏

Dennis
7 januari 2022

Altijd snel, warm en krokant geleverd! helemaal top!

Van Aalst
6 januari 2022

Alles was goed en lekker Friet, kipburger, berenhap, en bananen milshake erg tevreden

Anoniem
4 januari 2022

De bezorging was perfect op tijd en het eten was heerlijk warm

Danielle
4 januari 2022

Het was top. Nog net voor de lunch een bestelling voor 20 collega’s gedaan, waarna ik netjes werd gebeld om de precieze ophaaltijd af te stemmen. Toen ik het vervolgens kwam ophalen, stond alles netjes voor mij klaar en hebben wij heerlijk gegeten. Bedankt voor de service.

Ans Makker
27 december 2021

Alles was goed en service was uitstekend

marleen
23 december 2021

was geen saus

Katie
19 december 2021

Eten was gevallen en helemaal door elkaar.. saus zat overal en miste hierdoor mijn ijsje ..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jose
18 december 2021
Milko Goedhart
11 december 2021

Goede kwaliteit (zoals gewend van FEBO) Snelle bezorging

Anoniem
11 december 2021

De bezorging was niet zoals gewend, ik had om 16.00 een bestelling geplaatst voor 18.30 en werd pas 19.30 gebracht, ook na een half uur telefonisch contact, nog een half uur gewacht, terwijl de bezorger onderweg was. Het eten was niet warm.

Daan
10 december 2021

De bezorging was top, alleen zou een indicatie van de bezorgtijd fijn zijn ipv na bestelling pas.

Junaid
10 december 2021

Bezorger kwam 15 minuten te laat. Het is prettig als op tijd bezorgd wordt. Wij hebben altijd 20 minuten pouze.

Tamara
9 december 2021

Kip en burger zijn altijd verrukkelijk! De patat is sinds enige tijd helaas erg achteruit gegaan ivm vroeger :( De bezorgers zijn altijd vriendelijk en warm. Dit keer lag het eten alleen op zijn kant waardoor de saus en slag van de burgers lag maar dat kan een keer gebeuren. Ik heb in elk geval op jullie gestemd als beste voedselketen in almere via Thuisbezorgd!

EB
7 december 2021

De bestellingen bij FEBO online zijn toch flink aan de prijs, maar kwaliteit is top en was weer supersnel geleverd. Enige minpuntje is vaak wat weinig saus op de burgers.

Linda crouwel
2 december 2021

Het was goed en warm alleen het.plakbandje was af en toe lastig, begrijp dat wel alles er dan niet uitvalt maar misschien kan daar iets anders voor bedacht worden

Nancy de Vries
30 november 2021

Kwaliteit van de patat was echt onder de maat ! Lauw en slap, geen lekker knapperig patatje heel erg jammer. We moesten nog bellen, want de bestelling was niet compleet geleverd. ZEER TELEURSTELLEND VOOR ONZE EERSTE ERVARING MET FEBO ONLINE.

Anoniem
23 november 2021
Alex
22 november 2021

Niks aan toe te voegen..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bibi
20 november 2021

Vroegen om doorgebakken patat maar daar hadden ze de berehap voor doorgebakken tot bijna zwart toe.

Moon
16 november 2021

Snel gebracht. Producten goed warm en knapperig.

Tamara
16 november 2021

Ik vind het jammer dat de patat van de FEBO is veranderd! Vroeger vond ik FEBO patat de lekkerste die er bestond, tegenwoordig eet ik het omdat het moet maar geniet er niet meer van :( Verder wil ik de bezorger van gisteren complimenteren over zijn enthousiasme en zijn megaa vriendelijkheid! Je kon duidelijk merken dat hij echt zin had in zijn werk en in vergelijking met de vorige bezorger, is de jongen van gisteren, echt een vooruitgang!

P
15 november 2021

Eten vrij koud en patat erg zout

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lia
14 november 2021

Heerlijk en snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
11 november 2021

Het eten was perfect op tijd en lekker warm

M. Harman
11 november 2021

Ik miste de frikandel speciaal met brood

Sabrina
8 november 2021

Er was wat vergeten bij de bestelling, gebeld konden kiezen geld terug of werd nageleverd. Wij hadden het laten naleveren, binnen een half uur geleverd, Top! Eten was overigens warm en goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
8 november 2021

1 dingentje satésaus op een berehap besteld maar niet gekregen. Voor de rest was ie perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
28 oktober 2021
Moon
26 oktober 2021

Vlotte bezorging. Eten goed warm.

Tiffany
24 oktober 2021

Eten was redelijk warm toen het aankwam maar de friet was heel erg slap en er zat geen zout op. Niet heel smaakvol dus. Ook de bucket met frites was maar half gevuld. Erg jammer. Dit kan echt beter voor een snackbar. De bezorging was verder goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
24 oktober 2021

Alles was koud en slap en ook nog eens te laat geleverd. Teleurstelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F.A
23 oktober 2021

Zeer nette en vlotte bezorging

Anoniem
23 oktober 2021

Patat had knapperiger gekund. Milkshake was moeilijk te ontmantelen. Berehap te lang in het vet gelegen. Bezorger was enorm vriendelijk.

Lia Nieuwenhuis
23 oktober 2021

Heeeerlijk!

Hans en Lilian
22 oktober 2021

Erg lekker , maar erg duur.

Ahmed
21 oktober 2021

Snel en vers geleverd. Top 👍🏽

José
19 oktober 2021

Het was weer Perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid
11 oktober 2021

De bezorging was 35 min later, dan de aangegeven tijd, dit waren we gewend. Het eten was goed en lekker warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabrina
9 oktober 2021

Lekker snel gebracht. Eten goed warm! Enige nadeel is dat de patatjes wat slap zijn, voor de rest was alles heerlijk

Veldkamp
6 oktober 2021

Het was netjes op tijd en goed warm en de bezorger was vriendelijk

Ron
5 oktober 2021

Levering niet voledig, ,,milkshakes niet bezorgd,en tot op heden geen geld retour gehad. Hopelijk komt dat nog retour. Enzo niet heeft dat uiteraard consequenties. Met vriendelijke groet.

Vermaas Ria
2 oktober 2021

Het eten was lauw, de saus ontbrak en voordat de saus er was was het eten koud.

Anoniem
2 oktober 2021

Frites met zout, zonder besteld. Ook niet erg warm meer. Viel tegen dit keer.

Kelvin Bastemeyer
29 september 2021
Schiphorst
27 september 2021

Het eten kwam om 19.30 uur en was om 17.57 besteld. Dat is best lang. Aan de deur werd het gegeven en onderhand dat ie weg liep werd er nog iets gemompeld van denk eetsmakelijk en fijne avond. Vond het eten lauw, beslist niet warm. Na anderhalf uur wachten viel het eten dus ook nog erg tegen. Gelukkig hebben we andere ervaringen maar deze keer was het een misser.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen Van erp
26 september 2021

Eten was koud en alles lag door mekaar onder in de tas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Twigt
25 september 2021

Heerlijk eten, goed warm en snelle nette bezorging.

Peter
20 september 2021

Precies op de afgesproken tijd afgeleverd. Perfect!

Ton Janssens
17 september 2021

Naar onze mening was de milkshake niet helemaal koosjer. Mijn vrouw moest gelijk na het nuttigen overgeven en had builkrampen. Ik s'nachts.. Ben bang dat de machine niet op tijd schoongemaakt is.

Ahmed
15 september 2021

Super vers en snel geleverd. Dank jullie heren 👍🏽👍🏽👍🏽

Sandy
10 september 2021

De bestelling was er eerder dan aangegeven was👍🏻👍🏻👍🏻

Greta Kampermsn
8 september 2021
HJ
5 september 2021

Fijne en snelle service!

Ahmed
4 september 2021

Ik had korting code 10% ingevoerd, maar blijkt niet verwerkt :(

Robin
22 augustus 2021

Viel erg tegen. De kroketten waren plat gedrukt en niet meer lekker. Had gehakt en deze was door gebakken en zwart. Slappe patat.de bezorging zou een uur zijn werd 80 min. Voorlopig geen Febo meer ben ik bang voor.

Willy
20 augustus 2021

Ze waren binnen een half uur voor de deur👍

Veldkamp
19 augustus 2021

Het was netjes op tijd en warm en lekker de bezorger was ook heel vriendelijk

Astrid
19 augustus 2021

De bestelling was precies op tijd, het eten was goed warm. Nadat ik als opmerking had geschreven , dat bij de vorige bestelling iets niet geleverd was, werd dat nu wel extra

Marcel Klaasen
19 augustus 2021

Febo als vanouds. Heerlijk.

Kooistra
16 augustus 2021

Dank voor de snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cecil
12 augustus 2021

Snelle levering en alles was warm en super lekker top

Astrid Grift
7 augustus 2021

Het eten was weer precies op tijd, het was ook lekker warm. Helaas zaten de 2 bakjes satesaus er niet bij, hopenlijk de volgende keer wel.

Goedhart
4 augustus 2021

Super. Zeer tevreden.

Martijn Visser
31 juli 2021

Prima, vroeg om niet te veel zout en de patat was minder zout incl handgeschreven tekst op het karton met humor

Anoniem
31 juli 2021

De bezorging was precies op tijd, heel fijn met kleine kinderen. Het eten was goed warm.

J
31 juli 2021

Ik bestelde patat met saus. Kreeg helaas geen saus, toen ik gebeld had en de nieuwe saus bezorgd kreeg was de patat helaas al koud. Dit had ik al een keer eerder. Ik had ook een cheesy besteld zonder grillsaus en ik kreeg deze helaas met grillsaus.

Ro en Ma
25 juli 2021

Heerlijke friet alles op juiste temperatuur en op tijd bezorgd

Vermaas Ria
24 juli 2021

De bami schijf was te lang gebakken en donkerbruin. Er zat geen rietje bij de milkshake. De combi mayonaise en satésaus was niet goed verdeeld.

Hanna
23 juli 2021

Top kwaliteit, snelle levering👌🏻

Martijn Visser
21 juli 2021

Patat was veel te zout, eerste indicatie van bezorgen was ruim uur later dan werkelijk ( was dus uur eerder)

Luciënne
19 juli 2021

*Patat lauw en droog Smaakte niet vers. *Kip was meer bot dan kip *broodje van de grilburger was klef * frikadel smaakte goed

Ruud
18 juli 2021
Margo
12 juli 2021

Wat perfect en best snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Junaid
10 juli 2021

Als ik dubbele kipburger bestel dan krijg ik hamburger i p v kipburger. Voor de rest is alles oké met eten en op tijd bezorgen

Ronald
9 juli 2021

Patat++ speciaaltje++grilburger+- milkshake+ jammer dat de kokossmaak ver te zoeken was. Cijfer voor het geheel8+

Chantal
7 juli 2021

Keurig op tijd en heerlijk gegeten

Bob
7 juli 2021

Altijd op tijd, en goed warm en lekker

Angela
4 juli 2021

Bezorging was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank Koenders
3 juli 2021
Truus
3 juli 2021

Vond de kip te doorbakken

Esther
1 juli 2021
Makker
30 juni 2021

Goede service

Anoniem
30 juni 2021

Het eten was weer perfect op tijd en het eten was heerlijk warm en lekker

Ruud
25 juni 2021

Bestelling voldeed aan de verwachting, was inderdaad nog goed warm terwijl we niet echt om de hoek wonen. Snelle bezorging.

Anoniem
19 juni 2021

Het eten was perfect op tijd en alles was goed warm en de patat was heerlijk

Frank
18 juni 2021
Beau
17 juni 2021

Super lekker, Warm en snel! zoals gewoonlijk

Frits
13 juni 2021
Robin
11 juni 2021

Was allemaal prima en lekkere.

Claudia
5 juni 2021
Anoniem
4 juni 2021

Het was perfect op tijd en lekker wsrm

Makker
3 juni 2021

Perfect

m.walker6@upcmail.nl
3 juni 2021
Ahmed
2 juni 2021

Alles prima, alleen die prijzen zijn wel aan de hoogte kant ! Voor een kleine grillburger €3,20 is echt veel te duur !

Robbie
31 mei 2021

Eten was karig voor de prijs wat je betaald. Bestelling niet compleet.

Linda
30 mei 2021

Wij misten de 2 porties satésaus. Wel besteld terug te vinden op de bon en dus betaald. Zou lekker zijn op de 3 loempia's.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanjeev
17 mei 2021

Lekker eten, kwaliteit zoals verwacht!

Lia
16 mei 2021

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moon
16 mei 2021

Het duurde ontzettend lang en de bestelling was niet compleet. Het eten was wel warm en goed van smaak.

Anoniem
13 mei 2021
PD
13 mei 2021

Van de FEBO verwacht je eigenlijk gewoon kwaliteit. Vandaag viel het erg tegen. Geen kruiden op de patat, de producten op de website die we besteld hadden bleken niet allemaal leverbaar in het filiaal (gewoon uberhaupt niet), daar werden we wel netjes over gebeld maar was een tegenvaller. De kokos milkshake was eigenlijk gewoon en vanille milkshake. Prijs/kwaliteitverhouding was niet in balans.

Sayonara Saptoe
11 mei 2021

Was weer top!!! Altijd tevreden!!

bob
7 mei 2021

bezorging op tijd, goed warm en lekker, servetjes missen alleen

A. vd Ham
6 mei 2021

Sateburger was helemaal geplet omdat de spullen er bovenop lagen. Hamburger hoort bovenop te liggen.

Jochempieee
5 mei 2021

Snelle bezorging, Eten was goed en lekked warm bij aankomst.

Elvir Puzic
4 mei 2021
Lia
2 mei 2021

Heerlijk! Goed warm en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lilian & hans
2 mei 2021

Zoals verwacht helemaal TOP.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Virgil
28 april 2021

Lekker vers, warm en snel bezorgd.

Helga
27 april 2021

Bezorgtijd was wel 1 uur maar heb ervan genoten

Ian
26 april 2021

Super snel bezorgd en een vriendelijke bezorger, volgende x geef ik hem persoonlijk een goede fooi! 😃

Lilian & hans
20 april 2021

Kwaliteit en warmte prima in orde. Graag meer aandacht voor de bestelwens van de klant bij de opmerkingen.

Perotti
18 april 2021

Snel bezorgd en lekkere snacks

RvT
16 april 2021

Netjes op tijd bezorgd. Temperatuur en kwaliteit uitstekend

Lorenzo van ‘t Land
12 april 2021

Snelle bezorging, jammer genoeg was het lauw/koud en viel de burger en los bestelde saus erg tegen. Niet gauw voor herhaling vatbaar

Schulp
11 april 2021

Het was zeker goed op tijd en lekker djw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
10 april 2021
r van heertum
10 april 2021

zal zo weer een bestelling doen het bevoel ons goed

M. Cornelis Voorn
10 april 2021

Alles was prima, warm genoeg, en op de tijd gebracht wat afgesproken was.

Sandy
10 april 2021

Lekker makkelijk bestellen en binnen het half/uur in huis. FEBO is toch ons favoriet

Moon
8 april 2021
Lilian & hans
6 april 2021

Lekker warm. Patat ook super. Nu alleen nog servetjes er bij doen en het is perfect.

Kim
5 april 2021

Helaas was de patat erg slap en het eten was niet warm. De lekkere "kruiden" die normaal op de patat zit, proefde wij niet.Best veel betaald voor deze kwaliteit.

Lia
1 april 2021

Heerlijk en super snel bezorgd!

Lilian & hans
1 april 2021

Alles lekker warm. Broodjes ok Kroketten ok Speciaaltje ok Patat moet beter ,het laatste uit de bak zeker ,kleine doorbakken stukjes. Gelukkig wel zout op gedaan.

Bob
27 maart 2021

top bezorging, altijd op tijd, en gerechten (snacks) heerlijk op temperatuur

Ex klant
23 maart 2021

Snelheid van bezorging perfect, maar kwaliteit van het eten is ver te zoeken. Milkshake geheel ontdooid, dus soort van melk en patat was taai (oud). Kroketten gebroken, dus helaas weinig goede woorden voor over. Na contact opgenomen werd het er niet beter op. Wordt op dezelfde manier behandeld als de kwaliteit van het eten. SLECHT!

Ex klant
23 maart 2021

Zeer wisselende kwaliteit. De ene keer perfect maar het kan dus ook slecht. Milkshake als melk, taaie patat, kroket gebroken ... Contact opgenomen en totaal geen inlevingsvermogen aan de kant van de medewerkers. Kon een kroketje retour gestort krijgen, want de milkshake komt zo uit de machine ... 17 euro gewoon het vuilnisvat in en zelf maar patat uit de airfryer klaar gemaakt. Noooit weer!!!!

Hans & Lilian
21 maart 2021

Hebben nu 4 x besteld ,4 x super goed. Zowel het eten als bezorging TOP. Een opmerking , heb 3 x om zout op de patat gevraagd , daar word helaas niets mee gedaan. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luuk
20 maart 2021

Top!

Kelvin Bastemeyer
16 maart 2021

Goed

Willem
15 maart 2021

Bestelling gedaan, deze was 15 minuten te vroeg. Daarnaast waren ze twee bakjes sate saus vergeten. Deze zijn wel nageleverd maar natuurlijk veel te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willy
14 maart 2021

Top dit was de eerste keer dat ik had laten bezorgen. Top alles was nog warm👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans & Lilian
10 maart 2021

Was weer super .

Hans & Lilian.
8 maart 2021

Super lekker en vers gemaakt. Vlot en vriendelijk bezorgt. En heel belangrijk , alles was goed warm. Ga hier beslist vaker bestellen.

Djake
8 maart 2021

Bezorging was ruim voor de geplande tijd. Het eten was nog warm en smaakte prima.

Anoniem
8 maart 2021

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Blom
7 maart 2021

De kwaliteit van het eten was uitstekend. Echter wanneer een maaltijd lange dan 5 minuten op transport moet zou het warm gehouden moeten worden in een warmte bron. Toen wij ons bestelling ontving gingen wij direct eten het eten was toen al lauw te noemen. De prijzen zijn best pittig voor een Febo product ik ben anders gewend geweest. Maar tijdens de corona zijn alle prijzen om hoog gegaan. Maar in geval van een Febo is dat nu echt nodig. Weinig mensen bleven zitten in de zaak om hun lekkernij op te eten dus daar kan het niet aan leggen. Ik hoop dat daar over na wordt gedacht want een 2de bestelling zal er verlopig niet in zitten als was het lekker het was wel erg duur.

André van der Laan
1 maart 2021

Snel bezorgd en heerlijk warm en vers! Volgende keer weer!

Annie Kamerman
27 februari 2021

Was uitstekend ook goed heet. Erg tevreden.

Sayonara Saptoe
25 februari 2021

Was weer top!!

Jochem
25 februari 2021

Super snelle, vriendelijke levering!!

Am
21 februari 2021

Prima eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margo
19 februari 2021

Het was perfect en lekker warm maar duurde wel lang voor dat het kwam.

Saskia van Gool
19 februari 2021

Perfect zelfs de grillburgers waren warm

Remco
19 februari 2021

Top service en heerlijk gegeten

Corry
18 februari 2021

Op tijd bezorgd en was heerlijk 👍

Emily
17 februari 2021

Patat al wat afgekoeld, verder alles lekker.

Mar
13 februari 2021

Sneller dan de voorspelling per mail en ondanks de kou buiten, goed op temperatuur. Top!

Smit
3 februari 2021

Snelle levering en vertrouwde kwaliteit.

Ruiter
2 februari 2021

Grillburger/cheeseburger is abnormaal gedownsized, ik denk zo’n 7cm in diameter en wel drie milimeter dun. Zelfs de plak kaas was dikker, het lijkt wel crepe papier. Het had ook weinig smaak. Droge kruimige friet, droge frikandel en de duurste snackbar in de buurt. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar

Greet
31 januari 2021
Rick Rieske
31 januari 2021
bob
30 januari 2021

Zoals altijd op tijd en prima op temperatuur, lekkere snacks, aanrader

Pia Boelen
28 januari 2021

Was prima voor elkaar en warm👌! Zelfs de frikandel was xtra in folie gewikkeld! Enige kleine minpuntje is de remouladesaus die vond ik aan de zurige kant, maar dat kan persoonlijke smaak zijn. Verder alles top en voor herhaling vatbaar!

Jeroen
28 januari 2021
Nick
28 januari 2021

Helaas is dit de tweede keer op rij dat de saus vergeten is terwijl ik er wel voor betaal. De uienringen in de berenhap zijn zwart verkoold. Niet voor herhaling vatbaar.

Astrid
27 januari 2021

Voor het eerst besteld bij Febo, maar niet voor het laatst. Het eten was er eerder (een half uur) dan de vooraf ingeschatte tijd en ik werd via mail op de hoogte gehouden. Zeer vriendelijke bezorgster! Het eten was warm en lekker

Astrid
25 januari 2021

Patat was slap en koud. Kwaliteit van het speciaaltje was niet wat ik gewend.ben van Febo. Jammer

Esther
22 januari 2021

Prima

Nori
20 januari 2021

Super snel (voor de aangekondigde tijd) en warm geleverd. Prima kwaliteit!

Anoniem
13 januari 2021

Snelle bezorging en eten was heerlijk

Jack
8 januari 2021